Bloguri, Bloggeri si Cititori

Hairstyles by MadaSey

Hairstyles by MadaSey

sâmbătă, 9 februarie 2013

Bine ati venit


       

     Pentru inceput vreau sa va multumesc pentru vizualizarea primului meu blog
    Am creat acet blog in incercarea de a va introduce in lumea interesanta a coafurilor cu impletituri. Este o pagina de prezentare a ceea ce am realizat eu, dar si un ajutor pentru cine doreste sa invete cum sa isi aranjeze parul acasa. Sper sa va pot fi de folos sau poate chiar sa apelati la mine pentru a va prezenta la un eveniment mai deosebit cu o coafura in trend.

      Aceasta este una din primele mele realizari in materie de Hair Style Braiding. Este  destinata unor ocazii mai speciale, in cazul de fata domnisoara din imagine se pregatea pentru o petrecere de majorat.

       Coafura este relativ simpla dar de efect. Cu mici modificari poate fi scimbata intr-o coafura de zi ce ti-o poti face singura acasa atat pentru job, scoala sau iesiri in oras. In urmatoarea postare am sa va prezint si modul de realizare printr-un clip video dar si multe alte astfel de impletituri.


     Sper sa va placa si sa reveniti cu intrebari sau sugestii legate atat de aceasta impletitura dar si despre altele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu