Bloguri, Bloggeri si Cititori

Hairstyles by MadaSey

Hairstyles by MadaSey

sâmbătă, 9 februarie 2013

Coafuri de Cosanzene



      Va mai amintiti? Poate ca unele dintre primele sau cele mai pregnante emotii pe care le avem cu bunicile sau cu mamele noastre sunt momentele in care ne erau facute codite, impletituri sau coafuri cu fundite! Lucrurile nu s-au schimbat prea mult… chiar daca am depasit era ondulatoarelor si a placilor de par, cumva am ajuns suficient de plictisite de tehnologie incat sa ne ingaduim sa privim inapoi in trecut, cand parul frumos si coafurile de ocazie erau facute manual si cu multa dibacie.

      Inca din 2009, colectiile de moda au reintrodus masiv coafurile pe baza de impletituri, mai simple sau mai complicate, dar care ridica chiar si cea mai simpla realizare la nivel de arta. In ultima vreme pana si la nivel de acoperire geografica impletiturile si-au extins dominatia, intrucat in Bucuresti au aparut saloane specializate exclusiv pe impletituri si hair art.

      Trebuie sa recunosc ca mi-au placut cand le-am vazut la nunti, prin cluburi sau pe la diverse evenimente si ca mi-am dorit sa le pot realiza si eu cel putin la un nivel de incepatori! Presupun ca daca ai fost talentata si indemanatica de mica, poti stapani cel putin cateva modele in spic sau cele “coada de peste”. Pentru noi restul, exista sute de video-uri youtube care sa ne invete pas cu pas ce avem de facut. In caz de esec, o programare la salon sau o prietena mai priceputa ne pot scoate din impasul impletitului.

      Pana una alta, admirati cu mine cele mai frumoase 30 coafuri cu impletituri.
 
 































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu